De eerste dag van...

Zo op de eerste dag van dit nieuwe jaar kijken we graag naar alle mogelijkheden die zich aandienen, kansen die voor het oprapen liggen, verwachtingen die op uitkomen staan.

Maar het is ook een moment om te beseffen dat het leven niet altijd zo gemakkelijk rolt. Dat er tegenslagen kunnen zijn. Dat mandarijntjes kunnen smaken als citroenen.

En juist dat is de reden dat ieder jaar opnieuw een hele club stressprofessionals en supervisoren klaarstaat om een luisterend oor te bieden aan de mensen waarbij het leven op dat moment geen groot feest is. Om samen uit te diepen waar de schoen wringt. Weer wat lucht en licht te creëren, omgangsvormen te vinden. Deze kanjers willen we bedanken voor hun werk van het afgelopen jaar en bij voorbaat voor de betrokkenheid en al het goeds dat ze gaan bieden aan de mensen die het in 2016 nodig hebben.

Ook een diepe buiging voor onze sponsoren die ervoor zorgen dat alle hulp ook in 2016 weer wordt aangeboden zonder enige kosten.

En... voor de mensen die dit jaar willen aankloppen bij Stichting ES: weet dat je welkom bent, kosteloos en anoniem van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Samen kom je vaak verder dan alleen!

Bestuur Stichting ES

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je snel een luisterend oor nodig hebt.