Documentaire voor BNN - VARA

Produktiehuis Zodiak Nederland heeft voor BNN en VARA Stichting ES benaderd. Zij zijn in voorbereiding op een documentaireserie over seksueel misbruik en hebben ES gevraagd een oproep te plaatsen.

Hoe ziet de documentaire eruit?

In een vierdelige serie wordt iedere keer onder professionele begeleiding met iemand die slachtoffer is geweest van seksueel misbruik een reis naar het verleden afgelegd. Iedere reis is per persoon verschillend. Sommige mensen zullen op zoek zijn naar antwoorden, inzichten en/of erkenning anderen hebben compleet andere wensen. Het doel is om het onderwerp meer uit de taboesfeer te halen en de complexiteit van (herstellen van) seksueel misbruik bespreekbaar te maken.

Ben jij jonger dan 40 jaar en slachtoffer geweest van seksueel misbruik? Wil jij ook graag dat seksueel misbruik meer bespreekbaar wordt en wil je jouw verhaal delen?  Neem dan geheel vrijblijvend contact op met redacteur Sahar Meradji. Haar e-mailadres is sahar.meradji@zodiaknederland.nl en telefonisch is zij bereikbaar op nummer 035-6777395.

Stichting ES geeft geen informatie vrij van haar supportvragers. Maar natuurlijk kan ES op deze manier wel een brug slaan tussen jou en Zodiak.

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je graag even wilt praten over wat je bezighoudt.