Een nieuw jaar...

We richten onze blik met plezier op het nieuwe jaar, het jaar dat voor ons ligt, een jaar dat van alles in petto heeft.

Er zullen kansen zijn om te pakken, momenten waarop een klein vreugdesprongetje geoorloofd is, onverwachte zaken die kunnen verrassen, wensen die uitkomen.

Maar natuurlijk zullen er ook gebeurtenissen plaatsvinden waarop geen inlvoed uit te oefenen is, momenten die uitnodigen om het hoofd onder de dekens te trekken, zaken die anders lopen dan gewild, periodes waarin het leven zuur is.

En juist daarom is er ook ieder jaar weer Stichting ES met een grote club stressprofessionals en supervisoren, die er klaar voor zijn om te luisteren, mee te denken, uit te vogelen of er simpelweg even te zijn met volle aandacht voor wat er op dat moment speelt. Samen op onderzoek, ontdekken, omgangsvormen vinden.

We vinden het geweldig dat zo'n grote groep mensen snapt hoe belangrijk het is betrokken te zijn bij de ander en willen onze toppers dan ook bedanken voor hun bijdrage van het afgelopen jaar en in voorzorg al een dikke dankjewel voor de betrokkenheid die ze komend jaar bieden aan mensen die het even niet meer alleen kunnen. Ook grote dank aan onze sponsoren die het mogelijk maken dat alle ES hulp ook in 2017 weer zonder enige kosten wordt aangeboden.

En... ben jij degene die dit jaar geconfronteerd wordt met citroenen in plaats van mandarijntjes, weet dat je welkom bent bij ES. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, zeven dagen in de week, kosteloos en anoniem want samen kom je vaak verder dan alleen. ES lucht op!

Bestuur Stichting ES

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je snel een luisterend oor nodig hebt.