EO benadert Stichting ES

Voor een nieuw programma op NPO 1 genaamd "Face to Face" zocht de EO contact met Stichting ES.

Het is een tv-programma waarin mensen zich op bijzondere wijze verzoenen met een belangrijk persoon, na een langlopend conflict. Ze kunnen elkaar uit het oog zijn verloren of nog regelmatig contact hebben, maar de relatie is ontwricht door bijvoorbeeld een ruzie, beschuldiging of misverstand in het verleden.

De EO zoekt mensen die willen deelnemen aan dit programma om zo een verstoorde relatie te verbeteren.

De presentatie van het programma, dat vanaf oktober wordt uitgezonden, ligt in handen van Bert van Leeuwen.

Stichting ES geeft geen informatie vrij van haar supportvragers, dat is helder. Maar natuurlijk kan ES wel een brug slaan tussen jou en de EO.

Hierbij plaatsen we dan ook namens de EO een oproep:

Loop jij rond met een onopgelost conflict met een familielid, vriend of vriendin? Of ken je iemand die ruzie heeft, maar diep van binnen zou willen dat het goed komt? Soms is de afstand inmiddels zo groot geworden, dat je niet meer weet wat je moet doen. Het programma “Face to Face” kan je helpen bij een nieuwe start.

Wil je een eerste stap zetten naar een nieuw begin? Of ken jij mensen die een zetje in de rug nodig hebben? Stuur dan een mail naar dienke.vos@flaremedia.nl of bel naar 06-41247342.

Mocht je je aangesproken voelen om mee te doen of wil je meer informatie, neem dan gerust contact op met Dienke.

Wij luisteren. Chatten met ES lucht op. Dagelijks van 9.00 tot 24.00 uur.