ES Gala 2014

Food | Fun | Fund gala van Stichting ES overtreft ieders verwachting

Oisterwijk, november 2014. Afgelopen zondag, 2 november organiseerde Stichting ES haar eerste Food | Fun | Fund gala voor mensen die kosteloze emotionele hulp nodig hebben.

Hartelijk
In de stoere, sfeervolle ambiance van De Leerfabriek te Oisterwijk werden sponsoren, gasten en ambassadeurs waaronder Yuri van Gelder en Frank van Mosselveld hartelijk verwelkomd door het bestuur van Stichting ES. Waarna het gala gemoedelijk van start ging met een amuse en een drankje in de lounge. Nadat alle 180 gasten naar hun tafel werden begeleid opende het gala met een kort interview terwijl er live gekookt werd door Hugo op Locatie.
Aan de feestelijke avond, die werd gepresenteerd door voormalig model en presentatrice Miss Sunny, deden verschillende artiesten mee, onder wie DJ Floor, Saxofonist Paul van den Oever en Miss Bunty met haar fabuleuze stem. Ook konden wij rekenen op de steun van organisator Roel Kleijsen, The Honoursclub, topfotograaf Maarten van der Voort en de sommeliers van Dare Wines.

Bijzonder
Belangrijk onderdeel van de avond was de veiling, onder de bezielende leiding van veilingmeester JP Nijmeijer die werkelijk iedereen enthousiasmeerde en de opbrengt voor Stichting ES naar 47.400 euro bracht!!! Door verschillende bedrijven en sponsoren werden unieke veilingstukken beschikbaar gesteld. Ook de Ti Sento lotery met aantrekkelijke prijzen bracht veel blije gezichten.

Support
Stichting ES biedt kosteloos en anoniem support aan mensen die door situatieveranderingen emotionele problemen ervaren. Denk hierbij aan verlies, (vecht)scheiding, financiële problemen, ziekte enzovoorts. Met vijftig hulpverleners wordt van 's ochtends 9.00 tot 's nachts 0.00 uur online support verleend. Deze winter verwachten we het vijftienduizendste chatgesprek te voeren. Door de opbrengst van het gala kunnen wij ervoor zorgen dat onze hulp kosteloos blijft en is het mogelijk om extra bezetting te bieden op de drukke uren. Daarnaast streven wij naar een uitbreiding van de hulpverlening in de nachtelijke uren. De uren waarop de problemen het zwaarst voelen.

Dankbaar
Wij willen de crew bedanken voor al het werk achter de schermen en natuurlijk alle sponsoren en donateurs die hebben bijgedragen aan dit  sprankelende en succesvolle gala. De vele positieve reacties nodigen uit om ons voor te bereiden op een volgend ES evenement.

We houden u op de hoogte.

Bestuur Stichting ES

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je snel een luisterend oor nodig hebt.