ES gala 2016 terugblik

Tweede Food | Fun | Fund gala van Stichting ES was spectaculair!

´s Hertogenbosch, november 2016. Afgelopen zondag, 6 november organiseerde Stichting ES haar tweede Food | Fun | Fund gala voor mensen die kosteloze emotionele hulp nodig hebben.

Magistraal
In de magistrale, sfeervolle ambiance van De Orangerie in ´s-Hertogenbosch werden sponsoren, gasten en ambassadeurs door het (gala)bestuur van Stichting ES hartelijk verwelkomd. Onder het genot van een hapje en een drankje ontmoetten tafelgenoten elkaar in de zijvleugel van de historische St. Joseph kerk. Nadat alle gasten aan tafel hadden plaats genomen opende presentatrice Vivian Reijs het gala met een dankwoord aan alle tafelsponsoren en kon de avond beginnen met het heerlijke voorgerecht, gemaakt door de topkoks van Hutten catering.

Entertainment
Aan de feestelijke avond deden verschillende artiesten mee, onder wie DJ Thijn, Saxofonist Joshua Sarrao, Percussionist Tim Duijf en vocaliste Sarah Fall die het prachtige ES lied ten gehore bracht. Een half uur swingen met de beste zangeres van Nederland Sharon Doorson en een knallende afterparty met Exclusive beats maakten het geheel compleet.

Fund
De Juwelier Puur Lotery maakte het voor iedereen mogelijk om bij te dragen aan het goede doel. Velen kochten loten mét winkans, waarvan de complete opbrengst voor Stichting ES was. Ook de veiling was een belangrijk onderdeel van de avond. Verschillende bedrijven, organisaties en particulieren brachten unieke kavels in. Velingmeester JP Nijmeijer wist ook dit jaar weer iedereen te enthousiasmeren en de opbrengt voor Stichting ES op te stuwen naar 48.500 euro!!!

Steun bij tegenwind
Stichting ES biedt kosteloos en anoniem support aan mensen die door situatieveranderingen emotionele problemen ervaren. Denk hierbij aan verlies, (vecht)scheiding, financiële problemen, ziekte enzovoorts. Met vijftig hulpverleners wordt van 's ochtends 9.00 tot 's nachts 0.00 uur online support verleend. In de afgelopen 4,5 jaar zijn er al meer dan 20.000 chatgesprekken gevoerd. Door de opbrengst van het gala kunnen wij ervoor zorgen dat onze hulp kosteloos blijft en zijn 5000 mensen verzekerd van een steuntje bij tegenwind.

Dankbaar
Wij willen alle mensen bedanken die een bijdrage hebben geleverd aan deze bijzondere avond. Dank aan De Orangerie voor de gastvrijheid en goede zorg, Espressivo voor de geweldige invulling van de avond, Arlette van Studio Piet Pulles voor de prachtigste foto's, Saskia en de meisjes van De Barmannen voor de accuate assistentie, Janssen.nl voor het hippe galaboekje, Roeleke van Riel voor de ES songtekst en natuurlijk ons eigen galabestuur voor het vele werk achter de schermen. Maar.... bovenal dank aan onze gasten. U maakte het feest!

Bestuur Stichting ES

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je het even niet meer alleen kunt.