ES supporter Elise Schouten

ES Supporter
In deze rubriek stellen wij u met regelmaat een lid voor uit de Club van 100 voor ES.  We geven u een korte inkijk in de persoon en zijn of haar werkzaamheden. Door hun financiële bijdrage maken deze clubleden het mogelijk dat Stichting ES kosteloos Emotionele Support kan verlenen aan mensen die door situatieveranderingen problemen ervaren.

Elise: “De hulp van Stichting ES is écht nodig.”

Elise Schouten is supporter geworden op persoonlijke titel. Natuurlijk is zij mede-eigenaar van Schouten tandtechniek. “Maar dat doet er niet toe. Wie er geeft is niet zo van belang, als er maar voldoende geld binnenkomt zodat dit werk kosteloos kan worden blijven verricht”, aldus Elise. Het liefst had zij een anoniem clublid geworden. Toch zetten wij haar graag even in het zonnetje. Naast een financiële supporter is Elise ook een fanatieke Facebook supporter. Berichten van ES brengt zij graag extra onder de aandacht. “Want”, zegt zij vol overgave, “de hulp van Stichting ES is écht nodig.”

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je het even niet meer alleen kunt.