ES supporter Hans Maarschalkerweerd

ES Supporter
In deze rubriek stellen wij u met regelmaat een lid voor uit de Club van 100 voor ES.  We geven u een korte inkijk in de persoon en zijn of haar werkzaamheden. Door hun financiële bijdrage maken deze clubleden het mogelijk dat Stichting ES kosteloos Emotionele Support kan verlenen aan mensen die door situatieveranderingen problemen ervaren.

Hans: “Als je het goed hebt, moet je ook goed zijn voor een ander.”

Wil je lekker ontspannen genieten van een fijne sfeer dan moet je bij Hugo zijn aan de Haven in Waalwijk. Een borrel in het Café, een hapje In between of uitgebreid dineren in het Restaurant. Sinds kort kun je ook overdag culinair verwend worden. Hugo huist vanaf eind vorig jaar in Meneer van Dijk, een koffie- en lunchgelegenheid in hartje centrum van Waalwijk.

Hans Maarschalkerweerd de eigenaar van Hugo en Meneer van Dijk is het eerste club van 100 lid van Stichting ES. Hij reageerde direct met een spontane ‘ja’ op de vraag voor het lidmaatschap. Hij maakt er een sport van om ook aan anderen duidelijk te maken dat je ‘gewoon mee moet doen’ als het je goed gaat.

Wij luisteren. Chatten met ES lucht op. Dagelijks van 9.00 tot 24.00 uur.