ES Supporter Naber Plastics

ES Supporter
In deze rubriek stellen wij u een lid voor uit de Club van Duizend voor ES. We geven u een korte inkijk in de persoon en zijn of haar werkzaamheden. Door hun financiële bijdrage maken deze clubleden het mogelijk dat Stichting ES kosteloos Emotionele support kan verlenen aan mensen die door situatieveranderingen problemen ervaren.

Familiebedrijf Naber Plastics steunt drie jaar op een rij Stichting ES!

Duurzaamheid, voorsprong en innovatie zijn belangrijke waarden binnen het familiebedrijf Naber Plastics uit Waalwijk. Met deze kernwaarden hoog in het vaandel zijn zij uitgegroeid tot één van de meest innovatieve kunststofbedrijven binnen Europa. Zo transformeerde Naber Plastics zich van cd-doosjes leverancier naar leverancier van alle vormen van innoverende foodpackaging. Deze vooruitstrevende kentering werd in 2016 bekroond door het winnen van de felbegeerde BOV-Trofee.

Al sinds 2015 hebben Lianne en Wim Naber hun succes gedeeld door de financiële sponsoring van Sichting ES.

"Wij zijn trots op het feit dat wij deel uitmaken van de Club van Duizend voor Stichting ES. In het wel en wee van het leven kennen we allemaal moeilijke tijden. Fijn dat Stichting ES er is voor mensen die even geen uitweg zien", aldus Algemeen Directeur Wim Naber.

Mensen maken het verschil
Binnen Naber beseffen ze heel goed dat succes afhankelijk is van de mensen die er werken. Door de constante groei zoeken zij regelmatig nieuwe collega’s. Kom jij het team van Naber versterken? http://www.naberplastics.com/nl/vacatures

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je snel een luisterend oor nodig hebt.