ES supporter Paul Verwiel

ES Supporter
In deze rubriek stellen wij u met regelmaat een lid voor uit de Club van 100 voor ES.  We geven u een korte inkijk in de persoon en zijn of haar werkzaamheden. Door hun financiële bijdrage maken deze clubleden het mogelijk dat Stichting ES kosteloos Emotionele support kan verlenen aan mensen die door situatieveranderingen problemen ervaren.

Paul Verwiel: “Een stapje in de positieve richting.”

De feestdagen staan weer voor de deur en dat betekent elkaar verwennen met aandacht en cadeautjes, zowel zakelijk als privé. Wil je je relaties in de watten leggen dan móet je even binnenwippen bij de uitgebreide showroom van Arnold Verwiel relatiegeschenken. Met haar 80 jarig bestaan de oudste in haar soort. Maar… het bedrijf is springlevend. Door de persoonlijke benadering, gemoedelijke sfeer en lekker bakje koffie is het heerlijk toeven tussen geschenken en kerstpakketten. De moeite waard om juist in deze tijd een afspraak te maken en je voor te bereiden op de feesten die komen gaan.

Paul Verwiel, mede-eigenaar van Arnold Verwiel relatiegeschenken, is niet zonder reden lid van de club van 100 voor ES. Paul: “Ik ben me bewust van de noodzaak van ‘een luisterend oor’ voor mensen die zich op een bepaald moment kwetsbaar voelen. Dankzij de mentale hulp van de supportgevers van Stichting ES kan iemand weer een stapje in de positieve richting doen. Zo’n initiatief steun ik van HARTE!”

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je het even niet meer alleen kunt.