ES supporter René Vos

ES Supporter
In deze rubriek stellen wij u met regelmaat een lid voor uit de Club van 100 voor ES. We geven u een korte inkijk in de persoon en zijn of haar werkzaamheden. Door hun financiële bijdrage maken deze clubleden het mogelijk dat Stichting ES kosteloos Emotionele support kan verlenen aan mensen die door situatieveranderingen problemen ervaren.

René Vos: “Iedereen heeft soms een steuntje in de rug nodig.”

De lente staat voor de deur en het begint weer te kriebelen. Mensen zijn de winter moe en hebben zin in verandering. Een mooi moment om te oriënteren op een andere auto. Bijvoorbeeld een nieuwe Citroën DS3 met een open dakje en heel veel inruilvoordeel. Of die leuke occasion waar haast geen cent bij hoeft.  Maar ook voor de ruime familieauto of de zuinige bedrijfswagen van Frans design kunt u terecht bij Automobielbedrijf Vos-Zanddonk

René Vos, dé Citroën-man van waalwijk en omstreken en eigenaar van Automobielbedrijf Vos-Zanddonk, heeft het hart op juiste plaats. Hij steunt veel goede doelen en is bereid om mensen verder te helpen. Zowel zakelijk als privé. Hij hoefde dan ook niet lang na te denken of hij lid zou worden van de Club van 100 voor ES. Met een gezellige: "Ik doe mee, want iedereen heeft soms een steuntje in de rug nodig", stapte hij in de club.

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. De chat is dagelijks geopend van 9.00 tot 24.00 uur.