Rotary Santa Run 2013

Het resultaat

De dag

Onze dank

Wij danken Rotary Waalwijk hartelijk voor de mogelijkheid die we hebben gekregen om ES te presenteren. Met name de Santa Run commissie dank voor al het werk dat jullie hebben verzet en het succes dat jullie hebben bewerkstelligd!

Ook een hele dikke dankjewel aan de bedrijven, organisaties en mensen die ons hielpen in de voorbereiding en op de dag van de SantaRun. Door jullie kan de cheque van 14.500 euro volledig worden besteed aan het geven van Support aan mensen die het nodig hebben. ES heeft geen enkele euro hoeven uitgeven aan promotie, artikelen of versnaperingen.

In willekeurige volgorde:

SamenRKC - Restaurant Hugo - Van Roessel - Intersport - Mieke’s Bodyfit Groep - Cambreur - GoRun - Ready Set Go - Arnold Verwiel - Haar! - TS Klussenbedrijf - Health City - Bouwman optiek - Drankenhandel Harry de Louw - Studio Mirre - Nummer Zeven Communicatie - Bruist - Perspectief - Readshop - Basisschool De Hoef - Gebroeders Slaats - StrongSports - DES - Big Bazar - EMTÉ

Elly - Ivonne - Anouk - Sanne - Ilona - Elise - Theo - Diana - Mieke - Reinier - Marieke - Ronald - Lotje - Lisa - Evi - Maxime - Oma Strick - Jolanda - Rut - Job

En natuurlijk een hele grote buiging voor alle ES lopers. Dank voor jullie support!

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je snel een luisterend oor nodig hebt.