Zakelijke sponsor

Om blijvend kwalitatief hoogwaardige support te kunnen verlenen aan supportvragers is ook financiële support gevraagd. Wanneer u, of uw bedrijf of organisatie, een bijdrage levert zal Stichting ES ervoor zorgen dat dit wordt besteed aan de doelstelling van de stichting: het verlenen van emotionele support aan alle individuen die door situatieveranderingen emotionele problemen ervaren, niemand uitgezonderd.

Er zijn verschillende sponsorvormen.

Lidmaatschap Club van Duizend:
Voor een bijdrage van 1000 euro wordt u voor een jaar lid van de Club van Duizend. Uw organiatie krijgt een naamsvermelding en link op onze site en u wordt in het jaar van lidmaatschap uitgenodigd voor een speciaal evenement.

Fan:
Voor een bijdrage van minimaal 500 euro krijgt uw organisatie een naamsvermelding en link op onze site.

Verrassingssponsor:
U steunt Stichting ES met een bedrag naar vrije keuze.

U kunt veilig en gemakkelijk betalen via iDeal of u kunt het gewenste bedrag overmaken op het bankrekeningnummer van Stichting ES o.v.v. uw naam of de naam van uw bedrijf of organisatie + uw voorkeur voor de sponsorvorm. Via e-mail ontvangen we graag, wanneer van toepassing, uw logo en webpagina.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw steun en bijdrage.

5140 AP Waalwijk
info@stichtinges.nl
Rabobank Waalwijk 171628365
Iban NL43RABO0171628365
Bic RABONL2U

Stichting ES is een erkend Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit houdt in dat uw donatie belastingaftrekbaar is.

ES is er. Voor jou. Zonder kosten. Als je het even niet meer alleen kunt.